Dé basisschool voor jouw kind

Een basisschool kiezen voor je kind(eren) is geen makkelijke keuze. Je zoekt een klik en wil dat jouw kind zich thuis voelt. Voordat je als ouder een definitieve keuze maakt, kijk je graag even rond. Dat snappen wij, want hoe weet je anders of de school aansluit bij de behoeften van jouw kleine uk.

Het Kompas heeft twee locaties. Uiteraard is het mogelijk om op beide locaties een rondleiding aan te vragen. Zo ervaar je zelf welke locatie het beste bij jouw kind past. Een rondleiding op Het Kompas is geheel vrijblijvend en duurt ongeveer een uurtje.

Kom jij kennismaken? Vul het formulier in

Locatie rondleiding(vereist)

Hoe ziet een rondleiding eruit?

Bij ontvangst bieden we jou eerst een kopje koffie of thee aan. Daarna gaan we rustig zitten. Jij kan jouw wensen delen en wij vertellen je over onze school. Je krijgt informatie over onze onderwijsstijl, leermethoden en waarden. Natuurlijk is er alle ruimte voor jouw vragen.

Horen over onze school is leuk, toch is het nóg leuker om de school te zien. Tijdens de rondleiding ervaar je hoe een schooldag er bij ons uitziet en met welk lesmateriaal onze leerlingen werken. Proef de sfeer, leer onze leerkrachten en leerlingen kennen en krijg een gevoel bij Het Kompas. Tijdens de rondleiding vertellen ook onze leerlingen je vol enthousiasme waar zij zich mee bezighouden. Wanneer jij op de fiets (of in de auto) naar huis stapt heb je een goed beeld van onze school.

‘’Ieder kind is zichtbaar op Het Kompas:
de leerkrachten kennen alle leerlingen bij naam’’

– Amely Franken (ouder)

Kom kennismaken

Kom erachter of wij de school zijn waar jouw kind straks leert, speelt en zichzelf ontwikkelt. Vul het formulier in en geef aan bij welke locatie je vrijblijvend wil komen kennismaken. Binnen drie dagen bellen we je en plannen we samen een afspraak in.